Egy hónapos Ármin baba!




Voltunk a védőnőnél Árminnal a szokásos havi vizsgálaton.
Az én pici babám már 1 kilót hízott a születési súlyához képest.Most 4370 gramm és 55 centiméter.Lassan az 56-os ruhákat el is felejthetjük!
Én is észre vettem hogy nem keveset hízott a drágám mert már kis hurkák is megjelentek a combján és kezd tokásodni is.
Szerintem amúgy is több tejet adok neki mint amennyit igényelne mert általában ha nagyon sír mindig cicire teszem mert az megnyugtatja!
Ezen a képen is látszanak már a kis hurkák a lábán:

Erik is jó evő volt.Csak sajnos neki tápszert kellett adni mert nem volt tejem.Olyan aranyos volt mindig mikor kiitta a cumisüveget ordított hogy elfogyott.A fürdés utáni evést is át kellett tenni fürdés elöttre mert már tudta hogy fürdés után jön a memme és már végig ordította az öltözést.Nem is bántam hogy olyan jó húsban volt mert így a betegségek sem döntötték le annyira mint a vékonykább társait.Általában ha betegvolt ledobott egy két kilót,és ugyebár az egy babánál meg tud látszani rendesen,de a mi kis vasgyúronk még lefogyva is jól nézet ki! Jó érzés ez a kis nosztalgiázás.Ahogy történnek az események Árminnal úgy jönnek elő az emlékek Erikkel kapcsolatban.Akarva akaratlan össze hasonlítom mindig őket.Erre példa ez a kép is:

Egyik szebb mint a másik.Nem tudok betelni velük!!IMÁDOM ŐKET!
Ma beírattuk Eriket az óvodába.Most csak az adatokat vették fel és később tudunk meg mindent.Erik meg volt illetődve mikor bementünk de nem félt.Míg én diktáltam az adatokat addig őt egy másik kisbarátjával egyetemben kézen fogta egy Óvonéni és megmutatta neki az óvodát.Zokszó nélkül elment vele.Itthon már előadtuk neki hogy milyen jó dolog az óvoda.Lesz sok játszó társa,lesz csúszda,hinta.Sőt még azt is mondtam neki hogy finom ebédet is fog kapni ott.Ebből elsőre életem annyit jegyzett meg mikor vissza kérdeztem hogy mi lesz az óviba hogy lesz ebéd.Most már mondja hogy lesz OVITÁS
HITTA
CSUDA
és persze EBÍD.
Már most fáj a szívem ha belegondolok hogy mit fog érezni szegény első nap mikor ott hagyom a sok idegen között.De úgy gondolom hogy hosszú távon ez igenis jó lesz neki!!

1 megjegyzés:

Szilike írta...

Milyen hamar telik az idő!

Ármin tiszta apukája! Alig várom már, hogy újra lássam!

Megjegyzés küldése