Erik 3 éves lett!!


Erik babám betöltötte a hármat!HIHETETLEN!!Nagyon gyorsan eltelt ez a három év!!
Hoppá lehet hogy öregszem?:-)
Na szóval megültük a harmadik szülinapot.Eriken talán most vettem észre először hogy felfogja ez most az ő napja, hogy ez egy más nap mint a többi,és az ajándékoknak is nagyon tudott örülni.Sok mindent kapott de talán legjobban a futóbicigli jött be neki a legjobban.Itt bent a lakásba nyomta is vele rendesen.Ment vele Győrbe ide-oda,na aztán kint már nem volt olyan nyerő a dolog rendes terepen.Az első gödör után velem akarta cipeltetni mert ELBUJÚÚÚÚJ!!!!Azt hittem befonom a szemöldököm végig ordított egy utcát mert ugyebár én nem voltam hajlandó vinni ami fából van és nem kicsi súllyal rendelkezik.Így kint a futó bicigliből gyaloglos-tolós bicó lett.De le nem tette volna inkább végig tolta!Vissza került a házba és itt bent gyakorol még rajta a télen és majd tavasszal újra bepróbálkozunk a terepen!!Kapott még egy laptopot is nagyon örült annak is.Nyomkodja azt is ezerrel igaz még sok feladathoz kicsi de már tanult is azért belőle.Kapott dublo kirakót,puskát,dvdket,nagy Tiszit(Tigris a Micimackóból) aki később pici Tiszi Apukájává avanzsált.Kapott még Nodis mesekönyvet ami az esti elalvás előtt leváltotta a mondókás könyvet és most azon beszéljük meg hogy ki kicsoda és melyik képen mi történik.Egyszóval most sem panaszkodhat a kis Drága De most mint az előbb is írtam más örömöt láttam a szemében mint eddig.Jól sikerült az öröm szerzés.Így még jobban várom a Karácsonyt főleg hogy ott már az oviba is készülni fog rá meg már azt is jobban felfogja majd biztos mint eddig bármikor!Tesónak meg az első Karácsonya lesz!!:-)))Legközelebb írok Óviról Tesóról!!Zajlanak az események rendesen és pont ezért nem nagyon jutok a géphez.
Apa is külföldön van sajnos már lassan 3 hete!!Nagyon nehéz nélküle!!!!!!Hiányzik nagyon minden téren itthonról.Nekem is de főleg a gyerekeknek.Erik nem győzi kérdezni hogy mikor jön haza.Van hogy csak úgy egyik percről a másikra kijelenti minden előzmény nélkül hogy szeretem Apát!!Még jó hogy ezen a bizonyos szülinapon itthon tudott lenni!!
APA INNEN ÜZENJÜK: MILLIÓ CSÓK ÉS SIESS HOZZÁNK HAZA!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése