A mi kis Fogtulajdonosunk!!

Jelentem megvan az az első két fránya fogacska!!
Erről egy kép:

Azért itt látszik ,hogy a többi is készülődik rendesen!(Meg az ebéd is látszik a kis szája meg az órra környékén!:-))
És ami a legjobb Erik szülinapján(Okt.28.) vettem észre hogy előbújt egyszerre a kettő.Ajándék Eriknek!!!:-)
Nem tudom hogy ennek köszönhető e de Ármin lényegesen nyugodtabb mint mikor utoljára jelentkeztem.Azóta sok minden változott már kompozik a drága,ül és pörög forog fekvő helyzetben.Mászni még nem nagyon akar.Valószínű hogy ez annak is köszönhető hogy a földön nem igazán szeret.(ezt a kompozással ronthattam el,de elcsábultam mert a kompba annyira szeret.)Babakocsit is már elég régóta a sportrésszel használjuk.Itt például alvásra ott bent.Kép erről is:
Nagyon érdekli minden amit kint lát.Talán ennek is köszönhető hogy akkorákat azért nem alszik kint mint annak idején Erik.Ő akár órákat is tudott.Ármin meg utcákat tud.....végig ordítani ha olyanja van.Úgy vettem észre a sötétben kifejezetten fél.Ez jó lesz majd télen mikor már öt órakor sötét lesz!!

Gyarapszik rendesen és már eszik főzelékeket is.Ha olyan ebédem van darálok neki is belőle!Úgy mindent megeszik nem nagyon válogat.
Joghurtot a héten szeretnék neki adni először.Meglátjuk mit szól hozzá.
Több mint 8 kiló és több mint 70 cm.Már ugyebár elmúlt 7 hónapos a kis Drága.
Most van róla egy kedvenc képem.Érdemes megnézni a séróját!

A feje búbján két forgó van egymás mellett,hát ott ahogy találkoznak a hajszálak.Kész.


Az amivel nem haladunk előre semmit az az éjszakai alvás.
Még mindig többször fent van és van hogy össze vissza.Sokszor már annak is örülök ha a három órát legalább végig alussza.Jó mostanában legalább napközben azért van hogy sikerül nagyobbakat aludnia!Talán ez a fogzás miatt is lehet:Majd meglátjuk!!

Sikongat,sokszor csak úgy pöröl velem.
Már tud pá-pázni és duksizni is.
Nagyon szereti Eriket.Mindig keresi merre van.Ma például kiabáltak egymásnak oda vissza!!Ha Erik sír ő is sír!!Úgy szeretem őket nézni mikor együtt "játszanak".Szeret a Bátyuskája közelébe.Remélem így is marad!!
Megpróbálok feltenni egy videót ahogy Erik fürdeti:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése