Egy éves lett kis pöcök!!!




Nem hiszem el!!!!!!!!!!!!!!
Már eltelt egy teljes év,mióta Ármin megszületett?!?!
Mennyi minden történt ebben az évben!
Nem unatkoztunk egy percre sem!!!!
Szép,sírós,kacagós,játszós,ijesztő,türelmes,álmos,melengető,türelmetlen,fárasztó de GYÖNYÖRŰŰŰŰ egy év volt.
Egy éve február 18-án találkozhattam először kis babukánkal.Pontos időben jött,látott és győzött.Akkor még nem tudtam mi lesz hogy lesz de azt már tudtam hogy csak jó lehet.És így is lett. Voltak, és még biztosan lesznek is nehéz pillanatok,időszakok.Sírtunk és nevettünk sokat együtt így négyen.




Bele gondolva már sokkal könnyebb mint mondjuk egy fél évvel ezelőtt!!
Hogy mennyi mindent tud már ez az egy éves babuci?
Sorolom:
-Száraz tények adatok:
Hossza: 79cm
Súlya: 9490g
Hosszú vékony fiúcska.Erik hosszra ugyanilyen volt csak két kilóval több.:-)
Hat foggal büszkélkedik ami már jó pár hónapja kibújt,és azóta sem jön a többi.

-Mászik ezerrel.Ami nekem nagyon furcsa mert Erik ezt nem csinálta ugyebár.Nagyon gyorsan tud mászni.Bemászik mindenhová.Például a dohányzó asztal alá és utána meg sír hogy nem tud ki jönni,vagy hogy beveri a fejét.Sokszor Bátyussal így játszanak hogy másznak minden fele,aztán Erik gondol egyet és hátulról elkapja az egyik lábát és jön a sírás.
Ügyesen felhúzza magát mindenhol,és úgy játszik hogy vissza huppan a fenekére és nagyokat kacarászik rajta.
Térdel és már a térdén is láttam lépdelni.Le is tud gugolni,és úgy játszik.Van járás segítője de ő a kisszéket maga előtt tolva sétál,vagy körbe a bútorokba kapaszkodva,vagy a tricikliét tolja maga előtt.Szerintem nem sok kell neki hogy elinduljon.

-Nem beszél csak a maga kis nyelvén magyaráz.
Ha állatot lát mindegy milyen mondja va va va.
Én vagyok a NANA
Apa a PA
Bátyus az E
És minden más a MAMA MEME



-Mutatja az okos buksiját
pocát
Pá-pázik
Órát is mutatja,és a kis kezével is ahogy jobra-balra megy,és néha még mondja is tik-tak.
Berreg ha autózik,amit egyébként nagyon szeret.
Rajzolni is szeret azon a kis letörölhető rajzolón.
Táncol lötyög mindenféle dallamra,de sokszor elég ha csak éneklek neki.Van olyan játéka amin ha gyors zene szól lötyög rá,ha lassú akkor meg jobbra -balra dülöngél, és közbe rám vigyorog.

-Puszit is ad hol tátott szájjal hol cuppantva.
Ha mondom neki hogy szeresen meg akkor a kis fejét rám hajtja.:-))

-Evéssel kicsit le vagyunk maradva mert nem igazán kanalazik.A kanállal külön eljátszik de ha elé rakom a tálat azt megfogja és felborítja,és én ezt nem igazán komálom és általában ezt inkább hanyagoljuk.

Amúgy mindent eszik már csak darabos legyen.(pépes már nem jön be,kivéve joghurt,puding,meg ilyesmi.)Igaz valami pont ma is kiütötte de van jó kis doktor bácsival kevertetett krémünk és ezzel bekenem és másnapra elmúlik.
A bőre egyébként nagyon érzékeny.Egész télen ezzel a csúnya hideg-meleg ekcémával küzdünk.Nagyon ki tud száradni a kis bőre.
Egyébként öltözni utál!!!!



-Ha nem beteg akkor már csak egyszer kel fel éjjel,cicizik és már vissza is alszik,majd reggel keltem (mert ugye visszük bátyust oviba)fél nyolckor.Utána még 11 fele alszik 2-3 órát ha minden jól megy,és este újra ágyikó nyolc körül,ami nem kiságy hanem járóka,ugyanis megy egész éjjel mint Bolygó hollandi és állandóan beverte a fejét a rácsokba,vagy elakadt a lába és most ebben alszik.

Ha beteg (ami elég sokszor előfordult mióta Erik oviba jár),egész éjjel fent van.Nagyon nyűgös beteg szegényem olyankor minden percben kézbe lenne.

Megültük a nagy születésnapi babazsúrt is.Egyik vasárnapi délután volt hivatalos rá mindenki.
Ennyi tortát egykupacon!!

Ezt a tortát én csináltam kis Drágaságnak:



Ez a torta Ica mama sk. készítése:

Ez a torta Klári mama sk. készítése:











Ezt pedig kedves barátnőmtől rendeltük aki cukrász Mester:




Csomagoltam utána a sütiket mint egy lagzin.Jól telt,mindegyik gyerek élvezte.Kicsit féltem hogy Erik hogy fogadja hogy most nem ő van a középpontba.Hál'Isten nem vette fel,aranyos volt.Bár mindenki jól kezelte a helyzetet,és mindegyik gyerekkel ugyanúgy volt foglalkozva!!
Aranyos játékokat,ruhákat kapott Ármin.Hasznos jó dolgokat!
Talán annyit jegyeznék meg hogy a kis ünnepelt annyira produkálta magát,hogy mindent elsőre elmutogatott amire megkértem.
Megmutatta,okos buksiját,pociját stb. ....Lehet ő majd szeret szerepelni.:-)
Egy-két fotó erről a napról is:



1 megjegyzés:

Szilike írta...

Basszus! Milyen gyorsan telik az idő! Nagyon boldog szülinapot Ármin babának, utólag is!

Megjegyzés küldése