Pocaklakóra várva:




Nem írtam még a kis tesóról.Február 18.-ára várjuk, bár én már nem bánnám ha 1-2 héttel előbb jönne.A terhességem eddig simán lezajlott semmi probléma nem volt.(Remélem a szülés is ilyen lesz!!!)Tényleg ahány terhesség annyi féle.Vele az eleje nagyon könnyű volt mondhatni észre sem vettem.Aztán a pocak elkezdett nőni és egyre kényelmetlenebb.Meg hát ugye itt a nagy tesó is akit öltöztetni kell még így télen,játszani kell vele ja és mellette elfeküdni sem lehet pihenni.Ja és még itt a házi munka is!De nem akarok panaszkodni hisz ez nem erről szól hanem a kis csodáról aki a pocakban lakik.A nevét elég nehezen sikerült apapával kiválasztani mert nekem jóformán egyik sem tetszett.Lacinak sok ötlete volt pl.:HUNOR,HENRIK,VAJK,ÁRON.Aztán végül az OLIVÉR és az ÁRMIN maradt a két esélyes.A döntőbíró Erik lett.Megkérdeztük Big Brotherst melyik legyen a kettő közül és ő olyan szépen kimondta (sajnos először és eddig utoljára)hogy:ÁRMIN!Úgyhogy maradtunk is ennél.
Most decemberben voltunk utoljára ultrahangon és a kis izgő-mozgót 2kg-ra becsülték.Na erre anyanya be is rezelt hogy mekkora lesz mire megszületik.Az orvosom "megnyugtatott" hogy minél többet szülök annál nagyobb a baba.Azt mondta 4 kg meglesz de nem kell megrémülnöm mert meg van neki csinálva már az út kifele menet.
Még azt is mondták az ultrahangon hogy kis bozontos a drága.Ez nekem új mert Erik sokáig kis kopcsó volt pár szál hajtól eltekintve.
Kicsit tartok tőle hogy oldom meg ezt a dupla anyai szerepet:)Más is megoldotta nekem miért ne menne?! Megteszek minden tőlem telhetőt és akkor minden rendben kell hogy mennyen!!!

1 megjegyzés:

Szilike írta...

Már nagyon kíváncsi vagyok! Biztos előbb meglesz! Elötte azért még meglátogatlak!

Megjegyzés küldése