Készülődés


Készülődünk kis tesó születésére.Ahogy Erik mondaná Ááámin születésére.
-Csomagom össze pakolva,
-szoba berendezve,
-babaruhák kimosva,kivasalva,
-babakocsi tettre kész.
CSAK MÉG ÉN NEM KÉSZÜLTEM FEL!!
Szerintem nem is fogok.Egyre jobban félek ahogy közeleg a nap.Pedig tudom hogy ha egyszer végig csináltam akkor még egyszer végig tudom.Ráadásul vigasztal a gondolat hogy most fogok ott utoljára járni.A végéről nem is beszélve hogy a karomban tarthatom majd életem másik csodáját is!!Kicsit furcsa hogy ez a szeretetet amit most Erik iránt érzek hogyan oszlik majd meg?!
Amúgy maradt ugyan olyan örökmozgó mint volt ez a kis pocaklakó!Rúgja a medence csontomat a bordámat és néha azt hiszem hogy a hasamon akar kijönni.Kedden megyek a Dokihoz remélem mindent rendben talál.Utána már csak NST-re kell majd járnom hetente.
Oda már nem sokáig szeretnék járni.Úgy olvastam hogy általában a második baba a kiírt időpontnál előbb érkezik.Meglátjuk!Lehet legközelebb már az élményekről írok!Nem lenne rossz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése