Árminról!


Az én kis Életkém (így hívom most)már 7 hetes.Most már kezdi megkülönböztetni az éjszakákat a nappaloktól!Volt már olyan is hogy éjfélkor evett és 3/4 6-ig aludt.Ez de jól is esett anyájának.:-)Alig hittem a szememnek mikor megláttam hogy az óra mennyit mutat.Talán lassan de biztosan haladunk a 8 óra alvás felé!Erik már 4 hónaposan át aludta az éjszakát.Akkor még minimum 2 hónap,hacsak nem dönt rekordot a kis Tökigolyó!!

Enni nagyon szeret de annyira túl eszi magát hogy rengeteget vissza is büfizik a kis telhetetlen.Hál Isten tejem is van.Úgy 3-4 óránként eszik és negyed óra alatt lezavarja az egészet.Már többször észre vettem hogy oda veszem magamhoz enni és amikor meglátja a cicit lelehet olvasni az arcáról az örömöt,még néha talán mosolyog is ,hogy ilyenkor enni kap.

Mosolygós baba már többször mosolygott mikor beszéltem hozzá. Majd később erről mellékelek egy videót is.

Aludni bárhol elalszik legyen az a baby-hordozó vagy a babakocsi,kiságy.Általában a hátán szeret de ha hasra fordítom akkor is el tud aludni kivéve néhány alkalmat mikor gondolom kicsit jobban teli van a poca.

Sétálni szeret.Kint általában nem hisztizik csak elindulni ne kéne ugyanis UTÁL ÖLTÖZNI!A sapkát ráadom és üvölt 10 percet kb.Megnyugtatni csak úgy tudom ha kicsit jobban lötykölöm a babakocsiba.

Hát most dióhélyban ennyit róla.Legközelebb folyt.köv. Erikkel!!

Az ígért videó:


2 megjegyzés:

Szilike írta...

Jajj! Elolvadtam ettől a videótól! Olyan szép! Mennyit változott már!

Gisella írta...

Olyan kis cuki!Ahogy felhúzza a szemöldökét,nagyon aranyos!Puszi nektek!
Ildi(ex-kolléga)

Megjegyzés küldése