Erikről!


Először is erről a képről pár mondat.Erik aznap fél hatkor kelt.Hozzá képest ez nagyon korán van ugyanis fél tízkor szokott.Én délelőtt a konyhába csináltam az ebédet a Drágám meg a mimát (Minimax csak ő mondja így)nézte a tv-be,és ez lett a vége.Elaludt.Ilyet már talán egy éve sem csinált.Gyönyörködtem benne pár percet aztán befektettem a szobájába és két órát aludt.

Ahogy itt is látni a pelus még mindig megvan.Ha van kedve belekakil a bilibe vagy bele pisil.Nem nagyon akarom erőltetni de már jó lenne megszabadulni a csomagunktól,ha másért nem hát azért mert már nem lehet nagyobbat kapni.
Most azt mondtam neki hogy ha belepisil a bilibe akkor a Pisimanó jön és hoz neki egy olvadós rágót(most az a kedvence.).Ha bele kakil akkor pedig a Kaki manó hoz két rágót.Hát eddig nem nagyon hatotta meg ez a technikám sem!
A pelenkázásnál mindenben segít.Ép hogy nem törli ki a fenekét.
Kicsatolja a pelust,mikor alá akarom tenni a másikat felemeli a fenekét,majd ha végeztünk eldobja a használtat a kukába.Igaz volt már olyan hogy a kukához menet szétnyitotta és megnézte mi van benne.:-)

Már sokat beszél.Majdnem egész nap be sem áll a szája.Olyan aranyosan pösze.
Próbálom tanítani a jó modorra.Mondtam neki hogy szörpöt nem úgy kérünk hogy rám ordít hogy sőőőőpöt.Hanem úgy hogy KÉREK SZÉPEN SZÖRPÖT.
Erre ő így kéri:SÉPEN KÉREM SŐŐŐŐPÖT.
Olyan muris mikor próbálja össze kapcsolni a szavakat.
Például:
-APA JÖN HAZA ESTE IDEN.
-BÁCSI SUZSUCSI HOZ EBÍD!(A bácsi Suzukival hozza az ebédet.)

Igazi kisfiú!Felismeri az autók több fajtáját is. A Suzukit,Opelt,Skodát,Stb.
De nem is mondtuk neki hogy mit figyeljen rajta és ő mégis az autó jelét figyeli és úgy állapítja meg hogy milyen.Lehet bármilyen típus ő akkor is tudja hogy az mondjuk Opel.

Amivel gond van az a színek tanulása.Nagyon nem érzett még rá hogy arra a tárgyra amit mutatunk miért mondjuk hogy pl. kék vagy piros.Majd idővel ez is alakul biztos.

Tegnap elmentünk sétálni.Mivel elég esős az idő Erikre gumicsizmát adtam,és megengedtem hogy az utcán az összes pocsolyát megjárja.Annyira élvezte pocsolyáról pocsolyára rohangált.Először mindegyiknél kérdően rám nézett és mikor én mondtam neki hogy bele mehet akkor irány.
Mondtam neki hogy abba is bele mehetsz,ő meg a végén már kiabált hogy abba is,abba is és rohant a pocsolyák fele.
Annyira aranyos volt majd meg zabáltam.

1 megjegyzés:

Szilike írta...

Nagyon ügyes! Lassan visszabeszél! :)
Olyan cuki ez az alvós kép!

Megjegyzés küldése